خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

صندلی گل نشین

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۱۸ ب.ظ

 

آدم باید خیلی نادون باشه که از استراحت و بخور و بخواب لذت نبره!

خب برای یک فرد معتاد به کار یکم سخته . اما حالا فکر میکنم بعد 6 ماه تقریبا عادت کردم

میدونم هنوز پرت و پلا میبافم هر از گاهی که خودمم نمیدونم از کجا میان

ولی خب حالا که تو موقعیتیم که استرس رفتن سر کار و دانشگاه و دیر رسیدن و شدن و نشدن هیچ چیزی رو ندارم چرا نمیتونم مثل یک انسان متمدن در عین آرامش از زندگیم اذت ببرم

یه روزایی مثل امروز همه چی گل و بلبله و یه وقتا هم یهو خون جلو چشامو میگیره میخوام نه خودم نه هیچ کس دیگه زنده نباشه اصن

غریبه و آشنا هم نداره

یکی نیست بگه دختر جان!!! بشین با خیال راحت اون چیزایی که دوست داری سرچ کن

صبح برا خودت با آرامش ورزش کن

چارتا چیز میز هنری درست کن حالشو ببر

زشتم شد بنداز دور فدا سرت

حالا اون لا به لا درساتم بخون گاهی

والا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.