خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

غرغرو ها

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳ ق.ظ

از ادمایی که دائم غر میزنن خوشم نمیاد

مثل یکی از دوستام که هر بار همو میبینیم همون حرفای تکراری و غرغرا رو شروع میکنه.. منم برای همین سعی میکنم زیاد نبینمش

میدونم الان میگین خودتم اینجا دائم غر میزنی

آره ولی خب اینجا فرق داره

شما صفحه رو باز میکنی میبینی باز من پرت و پلا نوشتم خوشت نمیاد میگی شت! و با چند تا بد و بیراه صفحه رو میبندی یه صفحه دیگه باز میکنی بعدم اصلا یادت نمیاد من چی گفتم! 

میتونی انفالو کنی ک دیگه نخونی حتی یا تا هر وقت حال کردی باز نکنی صفحه مو

به همین راحتی :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.