خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دلم برای تنها یک نفر تنگ میشود

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۳۲ ب.ظ

روزای محرم مخصوصا تاسوعا یاد عمه میافتم

هر سال روضه میگرفت و شله میداد

اهل نماز و روزه و اینا نبود

از وقتی ما بچه بودیم مهمونیای مختلط و مشروب و سیگار و دوستای آنچنانی

روضه هاش ک میشد خودشو دختراش از قبل مدلای خاص لباس و میدادن براشون بدوزن و ارایش و کفش خاص و .. مهمونا هم یه تعدادی همون جوریا بودن

البته که دوستاشون نبودن.. یه تعدادی فامیل دور و نزدیک خودمونو داماداش..

یادمه همیشه غر میزدیم چون دوست نداشتین بریم.. ولی باید میرفتیم

با همه ی اینا تو روضه عمه یه طوری از ته دل گریه میکرد..

این سالای اخر یکم عوض شده بود

چقدر کوته فکر بودیم و چقدر حالا دلم میخواست باشه..

چقدر دلم براش تنگ شده

کاش زودتر عاقل میشدم

کاش همه میفهمیدیم قرار نیست همه دنیارو از زاویه دید ما ببینن!

کاش زودتر یاد میگرفتیم هیچ چی موندنی نیست حتی جون آدما!

اینقدر دنبال کم و کسر بقیه نباشیم و اینقدر خودمونو بی عیب و نقص نبینیم

خدایا چقدر کوته فکر بودم... 

کاش اینقدر دنبال قضاوت و دستچین آدما نبودم

و قطعا همش کمبودهای خودم بود که در دیگران میدیدم

میتونسم از بودن کنار خیلیا بیشتر لذت ببرم

بیشتر آرامش داشته باشم

چقدر دلم برات تنگ شده... 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۸
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.