خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بریم شمال!

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۲۵ ب.ظ

مردم ماهم که فازشون معلوم نیس چیه! با لباس مشکی روز تاسوعا عاشورا خودشونو رسوندن لب ساحل!! شما اگه اعتقاد داری به چنیت روزایی که خب نباید دنبال تفریح و خوشگذرونی باشی اگرم اعتقاد نداری اون لباسای مشکی چی میگه

حالا اینکه تو شرایط کرونا مسافرت اونم شمال عقلانی نیست بماند.. چون ماها ک نرفتیم نه دلمون گرفته نه خسته شدیم نه اصلا عقلمون میرسه که بریم سفر!

واقعا دلم میخواد بدونم وقتی بگن کرونا نیست و هیچ خطری نیست چیکار میکنن؟؟ همه میرن سفر؟؟ جاده ها شلوغه میشه حسابی؟ بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس پیدا نمیشه؟

یاد حرف مامانم میافتم که میگفت یه زمانی با خودم فکر میکردم یعنی میشه جنگ تموم بشه یه روزی؟ حالا حس منم به کرونا و این وضعیت آشفته مملکت همینه

میشه یه روزی حداقل ۵۰ % شرایط اوکی باشه؟؟

این چند وقته هرچی به دستم رسیده رنگ زدم.. تازه دستم اومد چه جوری رنگ آمیزی کنم و طراحی و نقاشی کنم. باید برم قوطیای بزرگ بگیرم

ولی خب بزودی هم دیگه باید بچسبم به درس و پایان نامه

به پیشنهاد دختر خالم باهاشون دوبار رفتم کوه

خوب بود خوش گذشت

بماند که میخندیم کلی .. اما در کل کاری به هیچ چیز و هیچ کسی و هیچ حرفی ندارم.. همینکه یه مسیری راه میرم و میرم بالای کوه و هوای خوب و ... برام کفایته

و حیقیتش اینکه میخوام خودمو به چالش بکشم و ببینم چطور درس پس میدم

منظورم رفتار و افکار عاقلانه تو شرایط موجوده.. یعنی هر شرایطی که پیش بیاد

از خودم توقع دارم خیلی عاقلتر شده باشم

به جای اینکه خودمو دور کنم یا دعا کنم فلان و بیسار نشه و نباشه باید یاد گرفته باشم که اولا میتونم نذارم خیلی چیزا نشه دوما اگرم شد عکس العمل منطقی نشون بدم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.