خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خانم بورسی

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۰۳ ب.ظ

وبم قشنگ شد نه؟ میدونستم

خب من باز برا خودم کار تراشیدم. عنقریبه که ببینین دارم خود زنی میکنم اینجا

شدم مشاور بورس و سهام عدالت. دارم دوستامو یکی یکی تشویق میکنم به اندکی فعالیت. بالاخره با کمترین فعالیت هم میشه یکمی سرمایه گذاری داشت و افزود

مثلا ممکنه ۲۰۰ هزار تومن بیکار داری میتونی بندازیش اون تو بعدها ببینی ۲۰۰ هزار تومنت زاییده چقد شادمان میشی :) 

کار سختیم نیس یبار انجام بدین یاد میگیرین. البته منظورم اون کارای حرفه ای و خفنش نیستا. منظورم اوناییه که وقت ندارن و حال ندارن

هوا هم به جاهای خوبی رسیده. پنجره رو باز میکنی بعد میچپی زیر پتو حالشو میبری تا صب

و خب گاهیم مجبور میشین صبح در حالت انفجار خودتونو به سرویس برسونید امام مهم نیس سعی کنین قبل خواب آب نخورین

با توجه به نزدیک شدن به دوران نشستنهای طولانی باید دوتایم مجزای ورزشی در نظر بگیرم برای خودم وگرنه که این کمر ( یا فنر؟ ) همکاری خوبی با من نداره. اصلا هیچ کدوم از اعضا و جوارحم باهام همکاری ندارن 

شنا هم که بسلامتی خبرش اومده در دانشگاه مجازی و عملی قاطی برگزار میشه

چشممون روشن

تا قبل ازینکه فقط عملی بود و اونهمه میومدن استخر باز داغون بود شناهاشون این بچه های تربیت بدنی دیگه وای به الان که مجازی قراره بگذرونن

ولی خب منم بر میدارم به همین هوا برم خودمو تو اب بندازم 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۲
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.