خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دستِ همه کاره

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱ ق.ظ

شما حاضرین ورزشی ثبت نام کنید که قبل از این اوضاع و در شرایط عادی قیمت کفشاش 1میلیون و نیم بوده و حالا هم خدا میدونه! احتمالا 7-8 تومن!

یه همچین سمینار - وبیناری شرکت کردیم

با تشکر از فدراسیون که تو این اوضاع خوب بلده چه جوری پول به جیب بزنه

یه پیشوند پیشنیاز میچسبونه ته اسم سمیناراش و میفروشه..

نمیدونم هنوزم جون و حال حوصله ی بپر بپرای ایروبیک و دارم که برا مربیگریش اقدام کردم یا نه!؟

و خب از جمله سرگرمیهایی که برای خودم تدارک دیدم خیاطیه.. جدا حالشو ندارم ولی به دلیل اصرار و خواهشها ( بسکه کارم خوبه ) پذیرفتم کلیم برای مشتریام شرط و شروط گذاشتم

مشکلم اینه که وقتی شروع میکنم باید یکی بیاد از برق بکشه منو!

میخوام زود تموم بشه و زود تموم شدنشم یعنی گردن درد کمر درد اعصاب خورد و ازین حرفا

فکر میکنم بیش از اندازه پشتکار دارم چون برای انجام هر مسئولیتی دهن خودمو آسفالت میکنم کاملا

بالاخره باید بشه چندتا کارو با هم انجام داد

مثلا هم درس خوند هم تحقیقات اضافه انجام داد ( چون اصولا دانشگاه و استاد چیزی یاد نمیدن فقط یه سری اطلاعات جویده جویده تحویل میدن که باید بگردی سر و تهشونو پیدا کنی و بهم بچسبونی تازه بازم چیزی ازش در نمیاد) هم خیاطی کرد هم بورس کار کرد (خلاصش میشه کسب درآمد) خب اگه استخرم براه بود که عالی بود اما نیست! و هم کارای هنری مثل نقاشی رو سفال و شیشه و پلاستیک انجام داد هم تمرین خط داشت هم ورزش کرد و هم یه زمانی در روز حتما بزنی بیرون از خونه! این آخری خیلی مهمه

از هر کدوم یه ذره انجام بدی خوب میشه اما عموما تنبلی و بیحوصلگی افسردگی 3روز یبار مانع میشه و همیشه ام چندتاشون قربانی میشن

کارامو نوشتم و گذاشتم جلو چشم و کما بیش انجام میدم اما اون ته ته یه حس خالی شدن هست که نمیذاره

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۳
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.