خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

طرفدار یا طرف ندار؟

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹ ب.ظ

طرفدارای فوتبال و اصلا درک نمیکنم. قرمز؟ آبی؟ یا بقیه اصلا.. حالا ادم یه چیزو علاقه داره دنبال کنه خوبه ولی دیگه داد و بیداد؟؟ گریه؟؟ دعواااا؟؟؟

همسایه بالایی استقلالیه. روز بازی استقلال و تیراختور فریااااد میکشیدااااا

اینقدم اقاهه با شخصیت و اروم و مودبه من باور نمیکردم این عربده ها متعلق به ایشون بوده باشه!

بعد باز میان تو اینستا ( مکان بی کلاسا به قولی! ) واسه هم کری میخونن و بحث و فوش فوشکاری

اصن از طرفداری یه تیم یا یه آدم چی گیر ما میاد؟؟

فک کنم بخش طرفداریم سوخته چون نه طرفدار کسیم نه طرفدار جماعت و درک میکنم

 

و آماااااا امروز به یه قابلیت دیگم پی بردم. چشتون روز بد نبینه دیروز بسیار زیبا طبق برنامم پیش رفتم و پری روز البته.. دیروز از ظهر نمیدونم به کدوم دلیل نامعلوم میگرنِ خَرَم شروع شد :( کم بود اولش ولی شب موقع خواب زیاد شد و تا صبم نشد مث آدم بخوابم و صبم باز با درد پاشیدم! به پیشنهاد مامی رفتیم وکیل آباد (خانوادگی) با این استدلال که بمونی خونه حوصله هیچیو نداری مث مرغای پر کنده / سر کنده؟؟ به گوشه فرو میری. که البته وکیل ابادم افتاب بود..

عاقا اومدیم خونه تو یه پیج هنری چشمم به شمع افتاد و پاشدم شمعای قدیمی رو آب کردم شمع جدید ساختم.. بدون امکانات و رنگ و قالب.. برا رنگش زرد چوبه ریختم خخخ

این که میگم قشنگ تا ساعت ۱:۳۰ مشغولم کرد و اخرشم یه چیز مسخره از آب دراومد ولی سردردم انگار یکم یادم رفت... بعد از ظهرم نشستم سر بساط نقاشی و رنگ کاری و ۹۹/۵% بهبود یافتم!

به این نتیجه رسیدم بعد ازین هروقت زبونم لال چنین موردی پیش اومد بزنم به کار هنری و نقاشی و اینا 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۵
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.