خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

ریز دغدغه های مزخرف

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۲۳ ب.ظ

دیروز با مامی رفتیم یه جایی منبع این لوازم هنری و اینا.... یه عالم چیزی خریدم.. الان نگرانم مدرسه ها شروع بشه من چه جوری به علایق هنریم برسم؟!

باور میکنین ما هنوز نمیدونیم اسم متولد چیه؟؟؟؟ جالبتر اینکه من اخرین بار زائو رو دیدم حس کردم همین روزاست دنیا بیاره بچه شو ولی خودش چطور نفهمیده؟؟؟

یهو 4صبح دردش گرفته پاشده رفته بیمارستان تو راه تو ماشین کیسه آبش ترکیده و خودشم صداشو شنیده! بعد که بردنش بخش بعد نیم ساعت زایمان کرده! یعنی ممکن بوده هر آن تو راه این پدیده رخ بده!! واقع میشه مادر متوجه نشه؟؟ چون دکتر گفته دو هفته دیگه وقتشه؟؟ اونم مادری که بچه قبلیشم 2هفته جلوتر با همین آپشن اومد؟؟

سحر خانومم که قضیش تکذیب شد! حیف

دیگه مطمئن شدم کار با رنگ سردردامو خوب میکنه!

دیروز عصر خواهرم بچه هاشو آورد گذاشت و خودش رفت دکتر. 2تا پسر 4ونیم و 1ونیم ساله داره.با بزرگه مجبور شدم بازی کنم.. چقدم که من حوصله دارم! میگفت خاله تا حالا اینقد باهام بازی نکرده بودی خیلی خوش گذشت :)) تا حالا اصن باهاش بازی نکردم

کاش میشد تمام طول روز خواب و از زندگیم حذف کنم صد در صد.. خود خواب، احساس خواب، نیاز خواب.. فقط شبا بخوابم تا صبح و صبح تا شب فول شارژ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.