خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اکشنِ جَویدنی

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۴۹ ب.ظ

هر بار این جعبه آدامس اکشن و از رو میز برمیدارم یه دونه آدامس ازش برمیدارم و یک سومشو گاز میزنم و دو سوم باقی رو برمیگردونم داخل جعبه و همون لحظه به این فکر میکنم که اگه یبار یادم بره و به کسی آدامس تعارف کنم و از قضا همون ادامس گاز زده بیاد تو دستش چه عکس العملی باید نشون بدم؟

اصلا شاید طرف دیگه کلا ازم آدامس نگیره ( بهتر خب)

نظرتون راجع به ازمون استخدامی اموزش پرورش چیه؟؟ به نظر من که مزخرفی بیش نیست فقط یه پولی از ملت میگیرن و تمام

حالا مامانم گیر داده شرکت کن.. دارم فک میکنم ایشالا که از سن ما گذشته باشه اصن

مگه تو سایت سنجش اطلاعاتشو نمیزنن؟؟ چرا نبود پس؟

گوشیمم به پی سی دیگه جهت انتقال فایلای رسانه ای متصل نمیگردد همه روشهارو هم امتحان کردم الان فقط مونده بزنم ریست فکتوری

طرف تو ایران آدم کشته خشتک میزنن اعدام نکنین!بعدم که اعدامش میکنن اینجا میشه مرکز خشونت!! اونجا خودشون آدم میکشن کسی ام حق اعتراض نداره هیچ اینا هم نمیبینن حتی!!

میتونی انتخاب کنی هر چیزی رو نبینی یا ببینی به همین راحتی!

یادم از یه قسمت کتاب لُهوف اومد از سیدبن طاووس که نوشته بود یه نفر که بعد از حادثه کربلا نابینا شده دلیلشو پرسیدن ازش، میگه من شاهد همه چیز بودم و میدونستم حق با حسین (ع) هست اما هیچ کاری نکردم و بعدش در عالم خواب نابینا میشه..

حکایت ماهاست.. خیلی سخت نیست فکر کنیم چرا یهو اعدام یه قاتل اینجا باید برای یه عده ای اونجا که مردم خودشونو بیگناه میکشن مهم باشه!! و الکیم ربطش بدن به فلان قضیه

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۴
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.