خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

حرفای دنباله دار هندزفری جان

پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴ ب.ظ

تا قبل از خراب شدن هندزفریم تقریبا هر روز پیاده روی میرفتم. پیاده روی رو فقط با هندزفری دوست دارم. در حالیکه تو گوشمه و دارم حرفای دنباله دار گوش میدم و هی منتظر بعدیم.. 

دوست ندارم با کسی حرف بزنم یا حتی کسی همراهم باشه.. فقط گوش بدم و گاهی اطرافم و بی توجه به آدما ببینم

فکر کنم ۳شنبه هم اخرین کوهی بود که با بچه ها رفتم.. حوصله ی سر و صدا بخصوص صدای ضبط با اون اهنگای مزخرف و تعداد زیاد آدما و ادا اطواراشونو ندارم

اصلا طبیعت برای سکوت و شنیدن صدای پرنده هاشه که خوبه

ولی خودم به تنهایی خواهم رفت..

هرچی میگذره تنهاییم برام مهمتر میشه و ارزشمندتر

این روزا خیلی شلوغ شد دورم یهو.. این دوره ی دیجیتال مارکتینگ که تموم بشه کلی وقتم آزاد میشه. از بس مدرسش غر میزنه و تکلیف میخواد.. 

عصری داشتم دنبال یکی از سوالاش میگشتم که تو صفحه اول گوگل لینک ششم بود اگر اشتباه نکنم " متمم" بود و یادم اومد یه زمانی عضوش بودم و مطالبشو میخوندم

یادش گرامی

از هفته آینده طبق برنامه ریزیام فعالیت خواهم کرد ( ایشالا)

 

نمیدونم چمه اما انگار همش منتظر یه چیزیم.. یه اتفاق بزرگ که انگار در شرف وقوعه.. مثل اون وقتا که ادم جونش دیگه داره به لبش میرسه..

 

تو دی جی کالا دنبال هندزفری بودم ولی ادم به نتیجه نمیرسه... تو همش یه عده گفتن خیلی عالیه یعده گفتن خیلی بده! کاملا مشخص میشه که مث تخم مرغ شانسیه

کسی اگر اطلاعاتی داشت پیشاپیش از ارائش متشکریم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۰
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.