خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

برگ

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴ ب.ظ

باز قراره فردا صبح زود پاشم و این مغز نامردم نمیذاره بخوابم

ساعتای ۸ ک نه دلم میخواست درس بخونم نه کار دیگه باز دست به رنگ شدم

یه جا کلیدی یه ماه پیش خریدم برای اتاقم که یه مستطیل سیاهه و روش یه لایه معرق طلایی داشت و زیر معرق جداگانه جای ۷ تا عکس داشت

تصاویرشم از این زن و مردای قاجاری و یه سری شعرای عاشقانه مزخرف بود

خیلی وقت بود تو فکر تغییرش بودم

بالاخره نشستم همه رو از روش کندم و رنگش زدم که بشه قهوه ای تیره

چندتا برگ پارسال با مامی تو پارک دیدم خوشم اومد برداشتم و گذاشته بودم لتی یه دفتر.‌ با خشک شدن رنگ جذاب پاییزیشون از بین رفته بود

نشستم اول پشتاش چسب زدم ک خورد نشه بعد یه لایه چسب چوب با کمی اب رقیق کزدم روشون زدم بعدشم رنگ کردم. سبز قرمز نارنجی قهوه ای زرد قهوه ای روشن

خیلی خوشگل شد

.حالا فقط مونده که بچسبونمشون

و اینگونه شد ک به کل  فراموش کزرم اومدم اینجا چی بگم!؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۶
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.