خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دردسرای ماشینی

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۰ ب.ظ

در ماشینم یه پیچش از تو در کنده شده !!!! نمیدونم کی و کجا و طی چه فرایندی؟! به هر حال باید ببرمش صافکاری

معاینه فنیم باید برم . آیا ماشینایی ک کپسول گاز دارن از خود کارخونه، کپسولاشو باید باز کنن برا معاینه؟؟

بیمه هم ۴ روز دیگه تمومه

دوس دارم یکی بره همه اینکارارو برام انجام بده مخصوصا اولی و دومی :\

در واقع ددی همه ی اینکاراشو یه عمری بقیه براش انجام دادن برا همین الان زورش میاد و تا بتونه باز میده به این و اون انجام بدن.. و قطعا من هییییییچ توقعی ازش نباید داشته باشم حتی اگه من ۱۰۰ درصد پرکار باشم و ددی ۱۰۰درصد بیکار :/

امروز یه چیزی در اسناد دیدم مال ۱۰ سال پیش بود تعداد فرزندان و زده بود ۲ :/

پدر مادر واقعیم کجان ؟؟ شاید اونا برن اینکارارو انجام بدن برام :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۶
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.