خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مهمون

پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۱ ب.ظ

فک کنم همه شنیدین خبر فوت شجریان و. صداش عالی بود خدا رحمتش کنه

فقط یه دلخوری ارش دارم اونم اینکه زنشو بعد ۳۰ سال طلاق داد رفت یه دختر ۲۶ ساله پولدارو گرفت!! چرا خب؟؟ جای دخترش بود... به هر حال.. 

بعد چرا میرن جلو بیمارستان اواز میخونن؟؟؟ واقعا حماقت کر و کوره

والا جلو بیمارستان سر و صدا ممنوعه.. حالا کرونا یه طرف!!!! چرا بقیه مریضا رو ازار میدین آخه... خدایا شفای دست جمع... یه عده بعدها خواهند نوشت " استاد شجریان باعث و باتی شروع عشق ما بود "

 

از مهمونی بیشتر از ۲-۳ ساعت واقعا بدم میاد. باید بگم غیر قابل تحمله

تازه ۳ ساعتم برای مهمونی نهار یا شامه! یکساعت قبل غذا تا یک ساعت بعدش

مابقی اضافه اس.. دیگه حرفا به جاهای بیخود و غیبت و صمیمیت بیش از حد میکشه

بعدم شما اگه بیکاری دلیل نمیشه صاحبخونه هم بیکار باشه!

اصلا فامیل و دوست و آشنا هم فرقی نمیکنه

چند روز پیش داییم اینا اومدن.. خب از ۱۱ اومدن تا ۵ :|

من میخواستم برم پیاده روی عصر یا ورزش کنم.. هیچ کدوم نشد

میخواستم ۲۰ دقه چرت بزنم بعد پاشم ب کارام برسم..

درس بخونم ..

کلا زندگی مارو بهم زدن قشنگم معلوم بود بیکارن خودشون

هیچ جا طولانی نرید و نمونید

کوتاه بمونید تا عزیزتر باشید 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.