خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نقطه ی اوج

شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۷ ب.ظ

رفتیم پیش استاد. دوستم میگه استاد مشاور قراره چکار کنه؟

استادمونم گفت هیچی فقط اسمش قراره بیاد! همه کاراتون با خودمه 

 

قراره موضوع پیشنهاد بدیم.. خودم به ام اس فکر کرده بودم. دوستم فازش پوکی استخوانه خود استادم امروز سکته رو پیشنهاد داد

شما نظری ندارید؟

 

واقعا برام سواله چرا فدراسیون نجات غریق داره آمادگی سالانه برگزار میکنه اونم بصورت وبینار!!!! وقتی استخرا کلا حذف شدن از دور!! معلومم نیس کل امسال و باز بشن! تازه منت میذارن که قیمت از پارسال اضافه نشده! خب مرسی واقعا ما امسال از کدوم حقوق باید ۹۰۰۰۰ تومن مالیات کارمونو بدیم؟

 

تو آینه که به خودم نگاه میکنم میخوام لبخند بزنم مث تو فیلما ولی یهو به خودم میگم تو یه چیزیت هست! دیر یا زود میفهمی :)) 

 

دیروز یه مطلبی خوندم تحت عنوان نقطه اوج. یه کاری که هم به ذات خودش خوبه هم حالتو خوب میکنه ( فک کنم همین بود دیگه ) منم فک کردم ببینم اون چه کاریه که با انگیزه ی بالا انجامش میدم دیدم درس خوندنمه! اصلا باورتون میشه؟؟ خودم باورم نمیشه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.