خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سگ تی تاپ خور

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۵۷ ب.ظ

قرار شد با دوست جان یه حرکتی بزنیم در جهت درس و کار توامان.. مقدماتش انجان شد و امروز قرار بود بریم برای ضبط که کاری براش پیش اومد و ساعت ۲ شد ساعت ۴! وقتیم رفتم دنبالش دیدیم سرده و آفتاب هم رو به افول و منم چایی برداشته بودم این بود که سر خر و کج نکردیم و صاف رفتیم جاغرق

گول خوردن تو ذاتمونه اصن

جایی ک ماشین و گذاشتم یه سگ گوش بریده اومد نزدیک و این دوست جانم روی خوش نشون داد و اونم هی اومد جلو.. من پلاستیک دستم بود ک توش چایی و کیک بود. خلاصه یه تی تاپ دراوردم گداشتم جلوش اونم خورد به هوری گفتم تی تاپ تو بود که دادم به سگه

و باز جفتک زنان اومد.. تی تاپ دومم دادم بهش.. اونم فک کرد هنوز هست و هی میومد..

بالاخره بیخیال شد وقتی فهمید خبری نیست.. واقعا کار به کجا کشیده که این سگ بیچاره به تی تاپ راضیه!

رفتیم تو یکی ازین کافه رستورانا و نشستیم دیدیم به چقدر گرمه!

بعدم فک کنم زیرشو زیاد کردن قشنگ چون تخت حسابی داغ شد

غازای خیلی قرش مالی داشت یهو همه با هم شروع میکردن به جیغ زدن و سر صدا انگار جلسه ای چیزی بود که سر یه موردی همه با هم دعواشون میشد

خلاصه دو سه تا شون اومدن سراع ما ماهم خودمونو تکوندیم و دوتا کلوچه از کیف هوری دراومد و اونارم دادیم خوردن

تازه من به غازه اولش یه تیکه خرما دادم ولی فک کنم بدبخت داشت خفه میشد اخر پرتش کرد بیرون و فهمیدم که دیگه نباید به پرندگان خرما داد 

یه نسکافه گرفتیم و چاییم که داشتیم نشستیم خوردیم اونم چیز دیگه نداشت

و اینگونه بود که پروژه ما استارت خورد :))

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۰
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.