خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شخص محترم

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۲ ب.ظ

شما شخص محترمی که بی نام و نشون میای پیغام میذارید و میفرمایید " برای جلب توجه هرچی اتفاق میافته مینویسی و... " والا من از سن جلب توجه کردنم دیگه گذشته! اونم اینجا! تو این فضایی که اصلا برام مهم نیست نوشته هام خونده بشن یا نه ( ضمن احترام به همه عزیزانی ک میخونن و لطف میکنن پیغام میذارن) من فقط روزمره مینویسم و اهمیتیم نمیدم قضاوت خواننده هام راجع بهم چی باشه

شمام بزرگ که بشی متوجه میشی من چی گفتم ولی اگه ۳۰ رو رد کردی و هنوزم متوجه نیستی بدون که بزرگ نشدی فقط قد کشیدی

بقیه حرفاتم مهم نبود حوصله ندارم جواب بدم :)) هرجور که دلت میخواد فکر کن کاااااملا آزادی :))

 

و اما امروز ... ددی دوباره کشیک داشت و جاتون خالی رفتیم حرم. ظهر ساعتای ۲ بود و نسبت ب دیروزم شلوغ بود ( دیروز البته ۷ صبح اونجا بودیم). با دیدن آدما و شلوغی حرم دلم یکم باز شد.. مخصوصا اون مسیر جدیدی ک باز شده..

 

آیا میدانید ماسک که میزنید دی اکسید کربن و برمیگردونید داخل ریه ها و منجر به عفونت میتونه بشه؟؟؟ لااقل چند تا ماسک رو هم نزنید یا ماسکای خیلی ضخیم

 

مطلب آخر و خیلی معم

وقتی حال جسمیتون بده ورزش نکنید! چرا؟ چون بدن کم میاره و باگ میده

مثلا من پری شب میگرنم با یه درد خیلی خفیف شروع شد و صبح فرداش ک پاشودم هنوز درد داشتم و البته با شدت بیشتر اما طبق روال همون ۶:۳۰ پاشدم ورزش کردم

با همون سر درد و ازونجا ک کلافه بودم آخرش سرد کن کم رفتم و کششی هم ۲-۳تا فقط.. نایجش این شد که به خاطر حرکت اسکات تک پا، چهار سر هام (عصلات جلوی ران) گرفته و حالا دیروز ک زمینم خوردم نه لگن همراهیم میکرد نه عضلات چهار سر

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۶
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.