خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پانصد و هشتاد

يكشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۴۶ ب.ظ

یکی از راه های شادمانی هم اینه که هارد 80 بشه 580

بعد دیگه اینقد جا هست که میخوای توش قلت بزنی

دیگه ایشالا بعد این تغییر و تحولات بشینیم مجددا درس خوندن و از سر بگیریم و به افاضات گذشته اساتید با دل و جان گوش فرا دهیم

 

درسته که هی میگن ماسک بزنین ولی خب ازونطرفم میگن ماسک جلو ویروس و نمیگیره.. حالا من بعنوان یکی از قربانیان بهتون میگم که کرونا گرچه دوره ی سختیه اما اونقدر ترسناک نیست.. چیزای دیگست که ترسناکش میکنه... بگذریم

اما دائم ماسک نزنین. طی تحقیقات روی خودم کشف کردم 2ماه اول ینی اسفند و فروردین که مطلقا بیرون نمیرفتم و ماسک استفاده نمیکردم خیلی سرحالتر و بهتر بودم

حالا مدام احساس خوابالودگی دارم.. مشکلات ریم انگار در حال برگشته و علایم خوبی نمیبینم.. سردردای وقت و بی وقت و خستگی و کوفتگی بدن هم بماند.. تنگی نفس که مدتهای مدید باهاش خداحافظی کرده بودم هم اضافه شده.. برگشت دی اکسید کربن میتونه تو همه ی اینا نقش داشته باشه بعلاوه استفاده از ضد عفونی کننده ها

این ضد عفونیای بیخودم بذارین کنار جز آسیب به پوست و سیستم تنفس و شاید ضررهای دیگه واقعا کاری نمیکنه

من فقط جایی که تعداد زیادی آدم باشن میزنم.. موقع پیاده رویم ترجیحا از مسیرهای خلوت میرم که اصلا نزنم اونیم که میزنم کشاش باید شل باشه و یک لایه

بیمارستانم تا میتونید نرید! دلایل زیادی هست.. حالا هم که خبرش اومده چقدر دارو و تزریقات و روی مردم تست کردن

استرس و نگرانیای بیخودو بذارید کنار

قبول کنیم که مرگ و زندگی دست یه نفره اونم خداست!

عمو و زن عموی من با نزدیک 70 سال سن با کلکسیونی از بیماریها و عملها و مصرف وحشتناک دخانیات گرفتن و هر دو هم خوب شدن کاملا

اما برادر دوستم با 32سال و یه ناراحتی قلبی فوت کرد!

همه مون بدون استثنا یه روز میمیریم و تو همین زمین تخت دفن میشیم اونوقت روحمون آزاد و رها میشه میبینه چقدر الکی خودشو آزار میداده این مدت :)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۴
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.