خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

موزیک غمگین

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۵۵ ب.ظ

تو مغازه وایساده بودیم تا کار کیس تموم بشه. هرکی وارد میشد میپرسید فلان چیز قیمتش چنده؟ فروشنده میگفت... جواب همه: چقدر گرون!!

منم در نهایت یه هدست با میکروفن گرفتم به خاطر دانشگاه ۳۰۰ تومن. چیزی که ۱۰ سال پیش ۲۵۰۰۰ تومن خریده بودم و طی حماقتی چون گوشیش یکم خراب شد انداختمش دور

 

میگفت اینقدر آهنگ غمگین گوش دادم دپرس شدم حالم بهم ریخته کلا! همش فک میکردم منم یکیو داشتم که ولم کرده رفته :))

منم بعضی وقتا اعتیاد عجیبی به آهنگای غمگین پیدا میکنم فک میکنم دلیلش اینه که موزیک تند ذهن ادمو خسته میکنه

 

ماشینم اینقدر کثیفه خودم شرمنده میشم میارمش تو حیاط.. بیرونش یه جور داخلشم ک خاک و برگ و... من همونم که هر شب رو کاغذ کنار برنامه های فردام مینویسم گاز بنزین کارواش اپاراتی صافکاری و هر هفته فقط یکیشو انجام میدم

 

امروز اقای دکتر به خاطر یه عنوان مارو برگردوند. عنوان مکان بود مکانی که خودش رئیس و مدیرشه! واقعا نمیشه با یه برچسب درستش کرد؟؟ واسه اینهمه قانونمداری مرسی واقعا..

 

فردا هوری نمیاد کبابخونه.. اعصاب نداره.‌ امروزم خیلی قاطی بود.. من اما میرم.. همون ۳-۴ ساعت بیشتر درس میخونم تا تو خونه و بعدشم یه پیاده روی طولانی بدون شنیدن صدای آدما

 

امروز اولین روز حذف نهار بود. صبح فرنی با عسل و زعفرون درست کردم و سفره خوشمل چیدم. ساعت ۲:۳۰ فقط یه کوفته قلقلی کوچولو خالی خوردم و بعدش تا ۸:۳۰ چایی و میوه و شلغم.. خوب بود.. باشد ک ادامه یابد..

 

همچنان همه چیز یه جوریه 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۴
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.