خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

آرامستان

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶ ب.ظ

بالاخره ماشینو بردم صافکاری اپاراتی و کارواش! هرکجا هم رفتم تا رسیدم پشت سرم شلوغ شد مخصوصا کارواش ک فقط یه نفر بود منکه از ماشین پیاده شدم یه عالم ماشین اومدن! خلاصه پا قدمم در این حد خیره! میتونید ازم دعوت بعمل بیارین در محل کسب خود

 

جدیدا مساجد و آرامگاها به طرز عجیبی منو میکشونن سمت خودشون! مخصوصا یکی که تو طرقبه اس.. هر موقع رد میشم دلم میخواد نگهدارم برم داخلش

 

خب من متوجه یه نقصی تو پاهام شدم ک البته قبلنم میدونستم طبیعی نیست اما نمیدونستم مشکل کجاست! استخوان رانم به داخل چرخیده و زانوم بخصوص تو پای راست از محل خودش خارج شده و به داخل متمایل شده.. حالا دلیل فشار روی ساق پا و کف پاهامو دردی ک بعد دویدن یا پیاده روی طولانی حاصل میشه رو میفهمم

نوشته بود معنولا از بدو تولد این مساله هست! حالا من نمیدونم مادر زادی اینجوری بودن پاهام که باعث شدن من پای قورباغه مو با کمترین تلاش بهتر از بقیه بزنم یا اینکه پای قورباغه زدن باعث این انحراف شده؟؟!!

 

چی میشه اگه اینقدر اخبار و دنبال نکنین؟؟؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۶
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.