خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

آرامگاه گلستانه

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۰۵ ق.ظ

گفته بودم تو مسیر برگشت از طرقبه نزدیک امام زادگان یاسر و ناصر (ع) یه آرامگاهی هست. هر وقت رد میشدم یکی انگار بهم میگفت برم توشو ببینم

اسمش ارامگاه گلستانه است اگه درست خونده باشن

امروز که از پمپ گاز برمیگشتم یهو تصمیم گرفتم برم

نمیدونم دیدینش یا نه

یه آرامگاه خیییلی قدیمی. انگار یه باغی بوده که شاید اهالی مرده هاشونو همونجا دفن میکردن! اهالی باغ و خونه منظورمه

سنگ قبرای خیلی قدیمی و نه به شکل حالا یا حتی کمی قبل! مال خیلی سال قبل

بعضیاش با خطوط خاصی روش نوشته ها کنده کاری شده بودن که دیگه خیلی قابل خوندن نبود..

اکثریت فامیلیشون گلستانه بود... خیلی قدیمی بود و خیلی کوچیکم بود

انگار یه قبرستان لاکچریه!

سنگ قبرای دیگش بزرگ و خاص با تصویر مرحوم شدگان بصورت قابی بالای سنگ قبرهای برجسته

دور بعضیاش نرده کشی کرده بودن! نمیدونم چرا! و حتی بالاشم نرده بود!!

دور بعضیاش باغچه پر گل بود. کنار بعضیاش نیمکتای سنگی بود

و یه عالم بچه و نوجوون و جوون! از بچه چند ماهه تا ... 

یه شهیدم توش بود که نفهمیدم مربوط به چی بوده!! فک کنم سال ۸۲ شهید شده بود..

نمیدونم چی منو کشوند اونجا.. راه رفتم و بیشتر سنگ قبرارو دیدم

یه خانواده هم جمع شده بودن دور یه قبر

اگر اونا نبودن شاید راحت تر میگشتم 

رو اکثر قبرا پر برگای زرد درختا بود.. آخه باغ بود.. پر از درخت بود..

یه دختر کوچولوییم بود که اعضاشو بخشیده بودن.. به عکسش میخورد ۷ -۸ ساله باشه

شاید بازم رفتم

ولی آدما چرا فکر میکنن اونی که مرده شکل و شمایل سنگ قبرش تاثیری به حالش داره؟؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۷
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.