خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

کر و لال

جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۱۵ ب.ظ

خب فک کنم امارگیر بیان تو پیج من لااقل سوخته! یا واشرش خراب شده همینجور داره میره... دیروز و زده ۴۰۰ و خورده ای بازدید امروزم ۱۱۹۰ تا!!!

 

بین راه نزدیک مقصد یه خانومه تک و تنها تو خیابون انگار ک تازه از ماشین پیاده شده بود داشت چادرشو مرتب میکرد.. تا برگشت به طرف من یهو خودشو انداخت جلو! واقعا ترسیدم بهش بزنم یا... وایسادم درو باز کرد.. مامان گفت کجا میری؟؟ فقط اصوات بی معنی اما حرف نه!! لال بود رفتم.. یه جایی صداش دراومد وایسادم میخواست بفهمونه که میره از چهار راه سمت راست اما ما مستقیم باید میرفتیم من حرف میزدم و یه جوری بین بهت و نفهمیدن نگاش میکردم اخر دستمو به جلو نشون دادم فهمید ما مستقیم میریم.. مامان داشت حرف میزد اما اون انگار صداشو نمیشنید

البته که بعدش همش میگفتم کاش کر باشه و صداهامونو نشنیده باشه چون یه نفر شدیدا داشت غر میزد که چرا سوارش کردی؟؟ 

بماند.. اونی که نه میشنوه نه میتونه حرف بزنه.. شاید بزرگترین ارزوش همینه

ماها که میشنویم و حرفم میزنیم یه وقتایی ارزو میکنیم کاش کر و لال بودیم

یا ندام چرندیات دروغ و میشنویم یا غر میزنیم یا بهانه میگیریم یا دردغ میگیم...

این بون هم لطفه هم شر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۱
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.