خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

فقط یه بوس فرستاده!

سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۴۵ ب.ظ

تو جریانات مختلفی که پیش میاد با خودم فکر میکنم دقیقا چی اون جریان منو ناراحت میکنه؟ حسادتم؟ خود کم بینیم؟ یا نادیده گرفتن حقیقت توسط بقیه!؟

مثلا امروز یکی از همکلاسیها یه استوری از یکی اساتید گذاشته و بهش بابت انتخابش بعنوان پژوهشگر برتر تبریک گفته!

این آقا کیه؟؟

کسیه که از نظر علمی خیلی قویه ظاهرا و همیشه تعریف تدریس و اطلاعاتشو شنیدیم

ایشون ۱سال از من بزرگتره! ۳۵ سالشه و خب نسبت به سنش پیشرفت خوبی در تخصصش داشته

اماااا

این اقا به فساد اخلاقی بسیار بین دانشجوهای خانوم معروف و مشهوره!

ترم بالاتریا که براش خونه میگرفتن ( پروازین جناب استاد) و از تدریس خصوصیشون در محفلی گرم بهره مند میشدن

شاید لازم باشه بگم که رشته ما در بخشهای عملی بسیار لمسی و فیزیکیه. تستها به شیوه ی دیداری و بعد لمس فیزیکی انجام میشن... دیگه اینکه اون گروه چقدر و چی یاد گرفتن خدا عالمه..

ترم پیشم که ما با اینجناب درس داشتیم و تو پی وی خانومها کلا فعال بود. البته میدونم که تا حدیم بستگی به رفتار طرف مقابل داره.. از فرستادن بوس و قلب برای دوست متاهلمون تا فرستادن فیلم و جوکای فان ساعت ۲شب برای مانکن کلاس! و فرستادن تمرینات تقویتی نواحی خاص برای خوشگلترین دختر کلاس و صمیمی گرفتن بیش از حد .‌.. 

تعداد افرادی که مورد تعرض ایشون واقع شدن کم نبود و البته هم پای تعریفهای سال بالایی ها از تخصص علمی همگی از فساد و مشکلات اخلاقیش هم خیلی تعریف میکنن

بشخصه تا حالا به کسی برنخوردم که وقتی گفتم استادمون فلانی بوده به این موضوع اشاره نکرده باشه!

به هر حال یکی از دوستان شکایت رو همراه با چت ها برد خدمت مدیر گروه و فهمیدیم چند نفر دیگه هم شکایت کردن از ایشون منتهی حاضر نشدن مستندات بیارن که مبادا شناخته بشن و از جانب استاد یا خانواده هاشون مشکلی براشون درست بشه

مدیر گروه بعد از اظهار تاسف بسیار و اینکه دیگه ازش دعوت بکار نمیشه!! ظاهرا تذکر داد بهش

از جلسه بعد استاد هر بار اخرای کلاس رکورد و قطع میکرد و شروع به منت گذاشتن سرما و در واقع دعوا میکرد و اینکه یه عده تون خیلی کم ظرفیتین من شاید برای یک نفر گل فرستادم!! و رفته به مدیر گروه گفته فلان و بیسار... یا..‌

و کلا نه سوالارو دیگه جواب میداد نه درست و کامل درس میداد از گروه کلاسی هم لفت داد و کلا دیلیت اکانت کرد :)) بعد دوباره اومد البته ولی خب تو اگر ریگی به کفشت نیست چرا هرکی اومد پی ویت گفتی تلگرام پیام بده؟ و چرا دیلیت اکانت زدی که همه چیز پاک بشه؟؟

به هر صورت نتیجه این شکایات و تهدیدها صرفا این شد که این اقا صرفا گروه دخترا رو بهش ندادن که البته اول داده بودن و با تهدید دوباره ی دوست ما برداشتنش و گذاشتن برای پسرا !! قطعا ورودی های بعدی دوباره بهش درس ارائه میدن و نه خانی اومده نه خانی رفته..

حالا همون متاهلینی که بوس و قلباشو دریافت کردن! و میدونن طرف چه جونوریه و خودشون افراد به ظاهر معتقدی هستن!!! باهاش پایان نامه برداشتن و یکیشونم که ازش تقدیر میکنه!

این فقط یه نمونه ی خیلی کوچیکه!

دفعه بعد که دیدیم یه ادم فاسد به مراتب بالاتر رسیده و اختلاس کرده و تجاوز کرده و ... نپرسیم چرا؟

یادمون بیار از همون پله های پایین ما فهمیدیم اون ادم فاسده اما به خاطر منافع شخصی که از کنارش میتونستیم داشته باشیم چشامونو بستیم و گفتیم با ما که کاری نکرده؟ حالا یه بوس فرستاده!

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.