خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

قابل توجه اساتید

سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹ ب.ظ

به استاده پیام دادم که من دانشجوی ارشدم ترم سومم درگیر پایان نامه و کارورزی و پروتکل نویسیم شدیدا و ممکنه این امتحان با امتحان یکی دیگه از درسام تداخل داشته باشه. ضمنا نمره ی من نه تاثیری تو معدلم داره نه تاثیری تو نمره ی بچه های دیگه ( حق کسی ضایع نمیشه ) اگه میشه یه کار کلاسی به من بده ..

البته خیلی مودبانه شرح دادما 

بعد قبول کرده ک یه کار مسخره براش انجام بدم ولی از ۱۵ حساب کنه :|

یعنی انگار میخواد از جیبش دراره نمره رو که اینقد خساست بخرج میده

حالا مثلا از ۲۰ حساب کنی یا نمره رو بدی چی میشه؟؟

من وقتی ترم سوم یه رشته تخصصیم یعنی اون اراجیفی ک تو داری درس میدی رو بلدم دیگه!

جلسه قبل یادمه سوال میپرسید تو کلاس انلاین از بچه ها من بلد بودم ولی جواب نمیدادم که اونا جواب بدن نمره بگیرن در این حد انسانیت بخرج دادم :/

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.