خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سفره ی کریسمس

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰ ب.ظ

شب چله و کریسمس و یکی کردن درخت کاج و ریسه زدن و هندونه ام گل چسبوندن گذاشتن تو تزئینات سفره ی چله کریسمس!!!

اصن یه طوری سال جدید میلادی رو دارن تبریک میگن و شادی میکنن انگار یکی از مراسم خودمونه!

چرا اینقدر بلاتکلیفین آخه؟؟؟ 

 

یه گربه اس چند شبه فقط صدای مَئو کردن ناله گونش میاد. ازون صداها که فک میکنی یه جایی گیر کرده! ولی دیده ام نمیشه. چشه ینی؟؟ اصلا چی میشه که گربه اینجوری میزنن زیر ناله؟

 

از خروارها کار خلاص شدیم و هنوز گیر عنوان پایان نامه ایم.. تا میایم روش تمرکز کنیم یه اتفاقی میافته.. قرار بود جمعه پیش تموم بشه :/

 

متاسفانه معیار شاگرد خوب بودن نمره اس! بی توجه به اینکه اون نمره چطور بدست اومده؟! و اصلا در ازاش چقدر یادگیری حاصل شده..؟!

 

کوه پنجشنبه خیلی سرد بود.. به همون میزان ظهرش گرم بود.. و من هنوز درک نکردم چرا میان کوه و دشت و طبیعت ضیط و باند میارن و تمام راه میرقصن!! با اون موزیکای تند عجق وجق.. دلم تنهایی رفتن تو ارتفاع رو میخواد.. پارسال که مستاجر موقتی عمو بودیم گاهی میرفتم.. اونجا ته همه کوچه هاش به کوه میرسید.. اصلا هرکاری میکنم از شلوغی و سر و صدایی که بقیه لذت میبرن من حال نمیکنم. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۲
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.