خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

روزهای اسید لاکتیکی

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۲۵ ب.ظ

استادا هرچی ترم پیش سر در گم بودن و خواسته ناخواسته رحم کردن این ترم قشنگ دارن پوست میکنن. خوندنیا یک طرف! کارای کلاسی یک طرف! حالا این وسط من ۲تا درس هم پیشنیاز دارم.. پایان نامه رو همونجا رها کردیم دیگه و کارورزیم شکسته بسته هفته ای یبار میریم. فقط دلم میخواد از شر اینهمه گروه کلاسی یکهو خلاص بشم

دلم میخواد یه عصر برم طرف شاندیز اون عقبا بشینم رو تخت آش بخورم..

برم پارک راه برم.. برم روی کوه.. کاش بند گلستون مث اون قدیما باز بود.. نمیدونم الان گیر یه عده افتاده که معلوم نیس برنامه شون چیه مدتهاست بسته اس

دوران امتحان افسرده ترم میکنه

میدونم ترم آخره و بعد تموم شدنش یهو میریم تو رکود..

درست مثل دوره های مربی گری که طی یک هفته بدن کلا اسید لاکتیکی میشه و همش درد داری الانم با این فشار دریا روحمون اسید لاکتیکی میشه فقط

خدایا شکرت

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.