خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

داستان سپیداری که قد میکشد

خود ناشناخته ی من

سپیدار درختی برگریز است که برگ‌هایش پیش از ریزش،رنگ طلائی روشن تا زرد به خود می‌گیرند
ریشه هایی بسیار قوی و نفوذگر دارند...
**********
سپیداری که به باران می پیچد
عاشق باران نیست
می خواهدمسیرآسمان راپیداکند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دکترای ریاکاری

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹ ب.ظ

خب کاملا ریاکارانه خدمتتون عارضم که من کاملا طی همین چند روز ماه رمضون قاطی کردم

شبا تا دیر وقت خوابم نمیبره ازون طرفم باید یه ربع ب ۴ پاشیم سحری بعد باز تا ۶ و ۷ خوابم نمببره بعدش میخوابم تا ۱۰:۳۰ _۱۱ و اگه مثل امروز سردردبام ک کلا تعطیل! اگه نه به بعضی کارا میشه رسید 

نتیجه اولیه دکترا هم اومد که بنده روزانه و شبانه و ... همه رو مجاز شدم 

منتهی خوشحالی چندانی در پیش نیست یعنی اصلا نیست! 

چون اولا ک نه پایان نامه به جایی رسیده نه مقاله دارم نه زبان تخصصیم خیلی عالیه ( حالا انگار زبان عمومیم فوله ) 

در ثانی واقعا دکتری به چه دردم میخوره؟ 

من اگه همینایی رو که تا اینجا خوندم درست یاد بگیرم و اجرا کنم کارم اوکیه بعد شاید برای مثلا یاذچد گیری های بیشتر تصمیم بگیرم ادامه بدم الان اما به نظرم بیخوده 

حالا رشته مونم کلا چند تا شهر دارن فقط تو این مقطع، تهران ، اصفهان ، همدان ، کرمان ، گیلان خب هر وقت تونستم پاسخ قانع کننده به هودم بدم که چرا باید برم یه شهر دیگه و اینهمه سختی رو تحمل کنم و ۴ سال زجر و این برنامه ها... به ادامه تحصیلم فکر خواهم کرد 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۹
سپیدار

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.